Aplică proiect!

Procesul de aplicare pentru finanţare curpinde 2 etape după cum urmează:

Etapa 1

Vă rugăm completaţi datele din formular şi să ne trimiteţi o scrisoare de intenţie care să includă informaţii cât mai concise cu privire la proiectul pe care doriţi să îl iniţiaţi. Aceasta trebuie să cuprindă următoarele detalii:

  • Introducere
  • Scopul proiectului
  • Motivarea implementării proiectului
  • Resurse necesare
  • Obiective
  • Activităţi detaliate
  • Previziuni
  • Buget detaliat
  • Prezentarea generala a proiectului
  • Motivul şi importanţa implementării acestuia
  • Data de începere şi de terminare a acestuia
  • Costul total al acestuia (estimativ)

Veţi primi răspuns în termen de 10 zile lucrătoare de la data trimiterii documentului.

Etapa 2

În cazul în care aţi primit un răspuns pozitiv cu privire la proiectul dvs. vă vom solicita trimiterea unui dosar, în termen de 10 zile de la primirea răspunsului.

Criteriile folosite pentru eligibilitatea proiectului vor fi: 

  • Există potențial suficient pentru a crea proiectul? Care este publicul țintă?
  • Din punct de vedere al cercetării de piață, este momentul potrivit pentru a lansa acest proiect?
  • Aplicantul are suficente drepturi de proprietate intelectuala pentru a depune proiectul?
  • Există potențial pentru a scala proiectul pe termen lung și de a ajuta fundația să se dezvolte? Este bugetul suficient de realist pentru a finaliza proiectul?
  • Poate avea proiectul un impact benefic asupra societății și dacă da, care este acesta și ce categorie va beneficia?
  • Dacă există mai multe proiecte depuse similare, care sunt diferentiatorii acestui proiect?
  • Dacă impactul este estimat pentru o anumită categorie de piață, care va fi strategia de comercializare? este suficient de fezabilă și sustenabilă?
  • Există un plan de business și de buget atașat proiectului? Cât de realist este?
  • Există și părți terțe implicate în proiect? Dacă da, cum au fost convinse și cum vor fi motivate?
  • Echipa are capacitatea și motivația de a implementa proiectul? Există un plan de dobândire a competențelor critice care lipsesc în prezent?
  • Există un plan clar de implementare cu repere definite, pachete de lucru și listă de livrabile, împreună cu resurse și un calendar realist?
  • Au fost identificate principalele riscuri, împreună cu măsurile care trebuie luate pentru atenuarea acestora?

În urma trimiterii dosarului solicitat, veţi primi un răspuns în termen de 15 zile lucrătoare cu probabilitatea ca, în cazul în care sunt necesare mai multe detalii, să fiţi contactat/ă în decursul acestei perioade.

Fundaţia Memorială Română Mircea şi Dan Cantacuzino desfăşoara o activitate socială în scopul susţinerii memoriei lui Mircea şi Dan Cantacuzino prin promovarea de proiecte şi acordarea de donaţii instituţiilor şi persoanelor ce vor iniţia programe şi proiecte dedicate ocrotirii culturii româneşti, în special, dar fără a se limita la domeniile medicinei şi aviaţiei din Romania, în beneficiul românilor şi cetăţenilor străini deopotrivă.

Persoanele fizice sau juridice interesate să realizeze proiecte în domeniul aviatiei şi medicinei, sau în orice alt domeniu cultural, pot aplica urmând două etape, evidenţiate mai jos.

Suma maximă de finanţare oferită pentru un proiect este de 20.000 de euro.

Nu toate proiectele vor putea fi finanţate, motiv pentru care ne rezervăm dreptul de a studia fiecare proiect în parte, iar în cazul în care vom considera că nu se încadrează în termenii menţionaţi mai sus, nu vom acorda finanţarea pentru care aţi aplicat.

Completaţi detaliile de mai jos pentru a aplica.

Toate câmpurile sunt obligatorii. Vă rugăm să furnizaţi date exacte şi reale. În caz contrar, aplicaţia dvs. nu va fi luată în considerare.

Dr. Travels   |  fahr(T)raum  |  Școala De Aviație „Mircea Cantacuzino”

Fundatia Memoriala Romana Mircea si Dan Cantacuzino © 2023. All Rights Reserved

ro_RORomanian